vineri, 2 noiembrie 2007

Te iubesc si roz

Din pacate n-am reusit sa ajung la festivalul vinului de la Focsani anul acesta. Am primit insa pareri de la o serie de prieteni care erau multumite de cum a fost. Majoritatea din ei insa nu se referau la salonul de vin propriu-zis ci mai degraba la festival in general. Vazand lista participantilor sincer nu cred c-am pierdut foarte multe. Mai ales ca a avut cineva grija sa imi trimita un mic stoc din vinurile prezentate.

Cum le-am primit insa ieri seara n-am sa va vrobesc de nici unul dintre ele ci de fratele Roze al burgundului de la Recas prezentat cu ceva vreme in urma. Cred ca n-as gresi prea mult daca as da copy/paste de la topical respectiv pentru ca si acest burgund mare mi-a lasat o impresie buna fara a fi un vin pretentios cu care sa te lupti pentru a-i descifra mesajele ascunse ale buchetului. In loc de concluzie mai scriu ca vinul se potriveste intentiei producatorului (vezi eticheta) dar si la o mare omleta cu ciuperci umplute facuta la o la fel de mare foame (a se citi graba) asa cum a fost cazul meu :))

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu