vineri, 15 februarie 2008

Rose de Roumanie

De data asta n-am procedat ca anul trecut cand am recomandat un vin cu ceva vreme inainte de Sfantul Valentin ca sa aiba tot omu’ timp sa se pregateasca. De data asta propunerea mea este retroactiva. Cu alte cuvinte am sa va spun ce am baut eu ieri (cu sau fara legatura cu sarbatoarea mai sus mentionata).

Gust intens de fructe, bine legat si serios din fire, desi te poate induce putin in eroare zambetul lui strengaresc de rose sunt caracteristicele cupajului de Merlot si Burgund mare pe care cei de la Carl Reh Winery l-au botezat Rose de Roumanie.

Mai adaug doar ca vinul a fost ca recomandare (la mancarea comandata) a somelierului de la Casa Iancului, un local despre care daca n-ati auzit cel putin pentru faptul ca aici au avut loc o serie de degustari despre care ati putut citi mai multe pe vinul.ro, va recomand sa treceti atunci cand vreti sa beti un pahar de vin cu prietenii si sa gustati mancaruri traditionale romanesti.

Nota: Publicat deasemenea si aici.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu