luni, 1 octombrie 2007

Willowbank - Shiraz Cabernet 2006


Recunosc ca Willowbank a fost primul meu contact cu shiraz-ul. Stiu, pentru un cunoscator cu pretentii aceasta nu este un lucru de lauda, dar la fel de adevarat este ca eu nu ma incadrez in aceasta categoria. Asadar revenind la prima experienta Shiraz, desi ca sa fiu mai exact a fost un Shiraz Cabernet Australian, spun eu ca ca a fost suficienta cat sa imi astampar curiozitatea in ceea ce priveste acest soi. Si pentru ca tot este vorba de un Shiraz Cabernet cel mai la indemana imi este sa il compar cu un Cabernet Sauvignon fata de care Willowbank-ul celor de la De Bortoli mi s-a parut mai condimentat, oarecum mai tonic, dar poate mai putin profound. Pana una alta imi asum parerea ca desi Shiraz-ul este mai putin pretentios ca un Cabernet Sauvignon, el are atuurile lui si insotit de o mancare potrivita reprezinta o experienta agreabila.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu