luni, 17 noiembrie 2008

Sicilia intr-un pahar cu vin


Astazi am fost placut surprins de faptul ca am gasit cateva vinuri destul de bune in meniul unui restaurant fara prea mari pretentii.

Si cum am avut de unde alege (si aici tin sa precizez ca marea majoritate a vinurilor de import din meniu erau
aduse de Cramele Recas) nu mi-a fost foarte usor. Am mers pe mana unui Nero D'avola I.G.T. Sicilia 2007 de la Piccini pe care ii cunoscusem prin intermediul unui Chianti cu ceva vreme in urma.

Despre Nero D'avola auzisem, stiam deci ca e un soi specific Siciliei, dar a fost prima data cand am gustat din robustetea si gustul taninos (usor dulce, dar sec ca vin) al acestui soi.

Am sa indraznesc sa spun ca acest soi merita o invechire pentru ca e genul de vin care promite de la prima gura ca poate mai mult. Nu ramane decat sa il incercati si voi.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu