luni, 17 noiembrie 2008

Castel Starmina - D.O.C. 2007

In caz ca va faceati griji va spun eu...gatim si in afara concursului :D. Dar nu mi-am prupus nici sa scriu despre tot ce mananc si nici sa fac din acest blog unul culinar asa ca astazi vorbesc doar depre vin.

Castel Starmina este ultima mea descoperire (via
vinul.ro) de la Vinarte. Este un merlot relativ tanar, cu aroma profunda si gust mineral pe care producatorul mai sus amintit doreste probabil sa il pozitioneze pe aceiasi treapta cu celalalt Castel...Bolovanu. N-am inteles insa de ce o iau fonturile in sus pe eticheta merlotului, dar nu asta era scopul acestui text asa ca...incercati-l. Sfintii Mihail si Gavril (La multi ani tuturor!)sunt o ocazie numai buna pentru un astfel de vin, nu?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu