duminică, 6 septembrie 2009

Enira 2006

Ca sa spal din rusinea bulgarilor de la postarea precedenta, am destupat azi o sticla de Enira 2008 produsa de Bessa Valley si despre care v-am mai vorbit prima oara aici. Asa cum banuiam am mers la sigur. Vinul mi-a lasat aceiasi impresie placuta ca si la primul contact.

Aromele placute de pruna si cireasa neagra te imbie de la prima gura. Vinul este bine balansat, iar tanini si baricul se completeaza intr-un mod placut.

Ceea ce mi se pare interesant de adaugat la acest vin (si nu este doar parerea mea) este faptul ca el nu se doreste a fi neaparat un frate mai mic al versiunii Reserva despre care vorbea Mihnea zilele trecute vinul avand o personalitate distincta si, cu siguranta, un public al lui.

Nota: Publicat deasemenea si aici.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu