duminică, 20 septembrie 2009

Traditia continua la Aliman ...

... zic ei. Eu zic, si as fi bucuros sa se intample asta, ca se incearca repetarea succesului avut de Enira (eu prin succes inteleg nu neaparat unul comercial ci creearea unui vin deosebit in primul rand), cu unul produs in Romania.

Astfel, vineri 18 Septembrie, la invitatia lui Ghenadie Bobeica de la WineRo, am participat la sarbatoarea incheierii culesului viei, ajunsa anul acesta la maturitatea ce permite producerea de vin, la Aliman, un sat dobrogean, despre care auzisem mult prea putine lucruri pana acum, dar care si-ar putea gasi astfel un loc pe harta viticola in viitor.

Sarbatoarea a fost organizata, asa cum se cade, in cel mai pur stil campenesc, cu cantece de voie buna, friptura de rata si miel la protap si, binenteles, must. Asta ca sa nu mai spun ca mancarea a fost completata cu vinurile Enira, despre care v-am mai vorbit deja in cateva randuri. In aceste conditii nu e de mirare ca nu am respectat programul initial si am intarziat pe meleagurile dobrogene cateva ore in plus.

Daca eu n-am reusit sa va induc atmosfera de sarbataoare, poate vor reusi sa faca asta imaginile de mai jos ...


la cules...

ciorchine de Merlot...

Ghenadie vorbindu-ne despre proiectul de la Aliman...

fecioarele si vinul...

drumul dintre vii...


Nota: Publicat deasemenea si aici.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu