sâmbătă, 19 decembrie 2009

Recital Bessa Valley la "La Chambre"

Locul

Am trecut de destul de multe ori pe langa La Chambre, dar asta se intampla cel mai adesea dimineata, in drum spre birou, asa ca, pana aseara, n-am reusit sa si intru in recend deschisul magazin de vinuri. Iata insa ca am reusit intr-un final sa arunc un ochi pe selectia cu care magazinul isi asteapta impatimitii domeniului si credeti-ma nu e o selectie de ici de colo. Va trebui insa sa mergeti singurei pe Calea Dorobantilor sa va convingeti cu ochii vostri despre ce e vorba.

Vinul

Eu am ajuns aseara in La Chambre la invitatie lui Ghenadie, care s-a pregatit cu tot ce are mai bun Bessa Valley, adica aproape toate vinurile din portofoliul producatorului de la sud de Dunare si va trebui sa ma credeti pe cuvant de aceasta data, ca nu e putin lucru.

Am inceput cum era de asteptat cu un Easy by Enira, ne-am incalzit cu Enira si Enira Reserva, despre care e de prisos sa va mai repet cat de mult imi plac (apropo, poate ati auzit ca i-au placut si lui domnu' Parker), pentru ca in final sa descarcam armele grele, adica Syrah-ul si BV-ul.

Revelatia

Despre Easy si cele doua Enire (oare merge pluralul asta?) v-am vorbit in cateva randuri, la fel si despre Syrah, un monument de vin, pe care am avut ocazia sa il beau acum pentru a doua oara, drept pentru care o sa ma opresc astazi asupra premierei BV, care este, daca vreti, o simbioza reusita intre Syrah si Enira Reserva, in pastel plamadit din aceleasi soiuri ce intra in compozitia Reservei, dar de data aceasta in procente sensibil egale, bine inchegat, voluptos, plin si tonuri elegante. Stejarul este bine armonizat cu buchetul intens, iar gustul este fin, dar plin de forta, dand senzatia placuta de balans intre putere si senzualitate.


Nota: Publicat deasemenea si aici.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu