duminică, 6 decembrie 2009

Sakar - Cabernet Sauvignon & Syrah 2007

Dupa cum vedeti, urmarile degustarii de Shiraz inca se mai resimt. Spun asta pentru ca n-am reusit sa ma dezlipesc de tot de acest soi si iata-ma revenind astazi cu un cupaj bulgaresc, obtinut din Cabernet Sauvignon si soiul mai sus amintit.

Vinul debuteaza frumos, cu un nas destul de bogat, in care atat piperul cat si nuantele fructate (visina) se impletesc placut. Martuisesc ca eu am avut proasta inspiratie (date fiind si restrictiile postului) de a-l destupa la o masa in care piesa de baza era un somon garnisit cu ciuperci de padure, care l-au facut sa para apos si aproape lipsit de corpolenta. Bun la suflet cum ma stiti, l-am abandonat pentru a-i mai da o sansa la ceva timp dupa ce ne-am astamparat foamea.

Treburile s-au schimbat, desi nici acum nu pot spune ca vinul are suficient corp, vinul nu este de lepadat. El are o aciditate destul de ridicata, aromele dominante par afi cele de cireasa, iar spre final te imbie cu un postgust condimentat aproape tandru.


Nota: Publicat deasemenea si aici.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu