marți, 31 iulie 2007

La Clef du Vin

Prima oara am auzit despre aceasta curiozitate aici pe blogul lui Cezar. Spun curiozitate pentru ca atunci cand ii descrii cuiva la ce foloseste cheia de vin, prima reactie este sa-ti spuna ca faci misto de el. Si eu am fost oarecum intrigat de utilitatea acestui acesoriu, dar intre timp am mai tot citit (un exemplu ar fi aici) si auzit de el asa ca desi nu l-am folosit o sa-i cred pe cuvand pe cei care au folosit La Clef du Vin. Ca sa intelegeti reactiile despre care aminteam mai devreme cel mai bine este sa va spun la ce si cum se foloseste cheia de vin. Ei bine cu ea poti calatori in viitor. Banal nu? Nu e chiar asa dar te poti simti pentru o clipa stapan al timpului utilizand acest obiect in paharul cu vin pret de o secunda, doua sau poate mai multe. Fiecare secunda reprezinta echivalentul invechirii vinului cu un an. Strasnica chestie nu?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu