duminică, 15 iulie 2007

Vin de vara II

Pentru cei ce nu ai citit postul precedent am sa reiau pe scurt despre ce este vorba. Asadar sunt/suntem in cautarea de vinuri potrivite acestei perioade si alimentatiei specifice acestui anotimp, sa demontam totodata mitul cum ca pe timp de vara berea e la putere.

Ca si in precedentul topic va voi vorbi de doi candidati. Primul este fratele Merlotului prezentat anterior, fiind produs de acelasi producator
(Ca vandremin), dar de data asta este vorba de un Cabernet Sauvignon – IGT Venetio. Spuneam atunci ca vinul nu impresioneaza si la fel am sa pun si acum, doar cu mica observatie ca Cabernetul il consider mai bine facut, oarecum mai consistent ca Merlotul.

Al doilea…ei bine al doilea vin este cu totul altceva. Este din alta poveste. Probabil din Hansel si Gretel, mai precis din casa de turta dulce din aceasta poveste pentru ca Val Duna - Merlot Sweet (asadar am fost avertizat de pe eticheta), produs de Carl Reh Winery este un vin foarte dulce, poate prea dulce pentru gustul meu. Scuza mea a fost ca l-am baut intr-o companie in care a avut success, daca vreti am raspuns alegand acest vin la intrebarile pe care Catalin Paduraru le pune aici.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu