luni, 1 iunie 2009

Eticheta unui vin

Acest text nu isi propune sa ofere explicatii despre continutul vreunei etichete de vin ci este o simpla introducere la o noua rubrica pe care am hotarat sa o adaug acestui blog.

Ei bine, nu a fost foarte greu de ghicit, nu? Aceasta noua rubrica este dedicata etichetei vinului, bucata aia de hartie care uneori iti atrage privirea sau alte ori doar iti ofera informatii pretioase. Mai colorate (vezi cele din lumea noua) sau mai simple (vezi etichetele frantuzesti), mi-am propus ca, o data pe saptamana (inca nu sunt deci asupra frecventei), sa postez aici cate o eticheta despre care foarte probabil nu voi stii foarte multe. Nu, nu mi-am propus sa prezint doar etichetele unor vinuri care au facut cariera ci, dupa cum veti vedea, de multe ori va fi vorba doar de idei pe care le voi gasi interesante.

Daca ne influenteaza sau cat conteaza eticheta in alegerea unui vin, veti decide voi.

6 comentarii:

  1. hehe, de la coperți de carte visam odată să trec la design de etichete de vin :-) cine știe...

    RăspundețiȘtergere
  2. Oricum esti mult mai aproape decat mine de acest domeniu :D

    RăspundețiȘtergere
  3. Cand ma gandesc ca vinul meu preferat intr-o vreme era Shiraz Ocean Point care pe contra-eticheta are un text suprarealist- ceva cu plaje, surferi, etc- as spune ca probabil cei de la marketing n-au baut un pahar de vin in viata lor...Sunt multe vinuri ok valorificate nefericit, dupa cum exista si mai multe posirci cu etichete pretioase.

    RăspundețiȘtergere
  4. Eu am incercat doar un vin de la ei. Daca imi amintesc bine un cupaj de Cabernet si merlot, care oricum nu m-a dat pe spate. Recunosc insa ca si mi-e mi-a facut cu ochiul eticheta lui :).

    RăspundețiȘtergere
  5. Ocean Point Chardonnay e bunisor la pretul sau. Pentru ca totul are un pret, mai ales cand il platesti tu...

    RăspundețiȘtergere
  6. Pai pana la urma asta cautam cu totii, un raport calitate/pret cat mai bun.

    Apropo de chardonnay, imi amintesc, de exemplu, ca in mini-degustarea noastra de Chardonnay, cel mai mult mi-a placut La Cetate Tezaur care insa are si un pret pe masura. Am auzit insa la aceaiasi degustare si parerea unor oameni mai pregatiti ca mine care au spus ca intr-adevar face insa toti banii.

    RăspundețiȘtergere