luni, 4 ianuarie 2010

Bucuria lucrurilor simple/Blossom Hill

Cred ca am spus deja destule despre Blossom Hill inca din titlu. Nu este vorba despre vreun vin complicat, in fata caruia sa-ti stergi fruntea de emotie inainte primei guri sau langa care sa stai sa reflectezi minute bune dupa fiecare inghititura. Este vorba de un vin (Ba nu! Mai multe!) lejere ce pot fi baute cu placere, fara prea multe complicatii si care iti pot face o seara cu amicii (eventual la umbra ciresului din curte, daca detineti asa ceva) cat se poate de agreabila si ,toate astea, la un pret foarte mic (in jur de 8 lei in Kaufland, da ati citit bine).

Eu am incercat acum ceva vreme un Cabernet Sauvignon din aceasta gama si inca de atunci am ridicat din spranceana la calitatea din sticla in raport cu pretul platit. Cum insa am gustat de curand inca doua soiuri (Shiraz si Sauvignon Blanc) , ale aceluiasi producator, dupa care am ramas cu impresii similare, o sa imi permit sa trag o concluzie, in sensul recomadarii acestei game ca un best-buy. Ba mai mult, cele trei vinuri incercate mi s-au parut foarte tipice soiurilor pe care le reprezinta, asa ca la pretul asta, va recomand un exercitiu interesant de recunoastere a soiurilor. Va bagati?

N-ar mai fi de adaugat decat faptul ca astept momentul cand voi gasi la cat mai multi producatori romani game care sa se bucure de atributele mentionate anterior si, de ce nu, momentul cand si in Romania vor fi promovate vinurile cu reclame ca acestea.

Nota: Publicat deasemenea si aici.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu