miercuri, 20 ianuarie 2010

S-a furat un Print (Prince Mircea 2006)

O sa fiu scurt. Marturisesc ca de cele mai multe ori cand un vin nu imi place prefer sa nu il comentez mai degraba decat sa arunc cu pietre in el. Pana la urma, de fiecare data cand e vorba de gusturile personale, este indicat sa recurgi intr-o oarecare masura la o asemenea tactica.

Astazi o sa fac una din acele exceptii si am sa pun la zid un vin care la un moment dat imi era drag (recolta 2005). Este vorba de Prince Mircea de la Vinarte. Am mai spus-o in treacat (aici si aici) ca diferenta intre cel despre care va vorbeam la acel moment si cele incercate ulterior (cred ca toate recolta 2006) era, daca nu de la cer si pamant, macar de la print la cersetor.

In weekend s-a repetat povestea cu cersetorul ce poarta eticheta de print: lemn excesiv si izuri de ars. Sigur, putem sa gasim multe scuze, poate stocarea defectuoasa, dar v-am promis ca voi fi scurt.

Mi s-a confirmat insa o mai veche teorie de-a mea cum ca la vinurile romanesti e bine sa ai grija ce recomanzi pentru ca ce a fost bun odata nu e neaparat bun si acum.

Nota: Publicat deasemenea si aici.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu